GENERALFORSAMLING 2018

Generalforsamling 2018

Kære garderkammerat

Du indkaldes herved til ordinær generalforsamling i Gardernes Hundredemands Forening, lørdag den 24. marts 2018 kl. 1200 i Restaurant Bondestuen på Dyrehavsbakken.

Du kan læse referatet her

Dagsorden:

1. Valg af dirigent.
  2. Formandens beretning.
  3. Kassereren aflægger regnskab.
  4. Indkomne forslag. Bestyrelsens forslag til vedtægtsændringer (bilag) v/Carsten Norge
  5. Fastsættelse af kontingent og bidrag ved dødsfald.
  6. Valg, følgende er på valg:

Formand Søren Holm Pedersen, ønsker ikke genvalg

Kasserer Lars Nordby Larsen, villig til genvalg

Bestyrelsesmedlem Carsten Norge, villig til genvalg.

Bestyrelsessuppleant Ib Kristensen, villig genvalg

Fanebærer Torben Müller, villig til genvalg

Revisor Erik Harder, villig til genvalg

Revisorsuppleant Palle Skov Rasmussen, villig til genvalg

Eventuelle forslag fra medlemmerne bedes indgivet til Lars senest 8 dage inden generalforsamlingen.

Efter generalforsamlingen spiser vi kl. 1300 stegt flæsk Incl. 3 stk. 4cl. snaps Kr. 240,00. Ved tilmeldingen kan nævnte drikkevarer fravælges og prisen vil så være kr. 148,00 andre drikkevarer er for egen regning. Tilmelding til spisning senest søndag den 11. marts 2018.

Tilmelding til Lars Norby Larsen på mail nordby@larsen.dk eller tlf. 22647711.

Vi vil gerne måle lidt på de besøgene på vores hjemmeside og beder Jer oplyse til Lars, hvor mange gange I har været inde på siden – bagudrettet. Det vi være interessant at se, hvor mange andre der har besøgt siden.

Vel Mødt! – Med garderhilsen – På bestyrelsens vegne – Søren Holm Pedersen